Asia

Bahagia, Anak Siti Nurhaliza Tak Rewel Saat Diajak Bekerja

 

Setelah penantian yang sangat lama, yakni 11 tahun, akhirnya Siti Nurhaliza dikaruniai putri cantik yang diberi nama Siti Aafiyah. Putri cantik yang telah lama dinantikannya ini lahir pada 19 Maret 2018 lalu.

Setelah hampir tiga bulan pasca melahirkan, Siti Nurhaliza mulai menjalani kembali aktivitasnya sebagai artis. Tak ingin berlama-lama jauh dari putrinya, Siti Nurhaliza memutuskan untuk mengajak sang anak bekerja bersamanya. Pengalaman seru ketika mengajak sang anak ke lokasi bekerja dibagikan oleh Siti Nurhaliza melalui sebuah unggahan di akun Instagram pribadinya.

Sebagai ibu baru, Siti Nurhaliza sempat dirundung kecemasan ketika membawa anaknya bekerja. Ia khawatir jika Siti Aafiyah sulit beradaptasi dengan lingkungan baru di tempat ia bekerja dan akan terus menangis.

Saya sangat risau sebab baby tak memahami lagi apa yang perlu dia buat& pastinya meragam bila terkena cahaya lampu yang terang & panas,”  tulis Siti Nurhaliza di kolom keterangan unggahan di Instagram miliknya, Senin (04/06/2018).

Namun ternyata kekhawatirannya tersebut tidak terjadi dan malah sebaliknya, Siti Aafiyah nampak begitu tenang saat ia mulai bekerja. Siti Aafiyah bahkan tidak menangis seperti yang dikhawatirkannya sebelumnya.

Setiap kali pengarah sebut ‘action’ semuanya berjalan lancar. Tau jek anak ibu ni! Tq buat kedua sayang saya,” lanjut istri dari Datuk Sri Khalid Mohamad Jiwa tersebut.

Tak heran jika Siti Nurhaliza tak mampu menyembunyikan bahagia yang ia rasakan. Anak yang telah dinantikannya selama 11 tahun begitu sangat tenang dan dapat diajak bekerjasama dengan baik. Tak lupa Siti Nurhaliza mengucapkan rasa syukur dan terimakasih kepada semua pihak atas doa dan dukungan yang selama ini diberikan kepadanya.

Suami beliau, Dato’ Sri Khalid Mohamad Jiwa melahirkan rasa syukur kerana segalanya telah selamat. Siti dan suami juga ingin mengucapkan terima kasih di atas doa dan sokongan daripada ahli keluarga, rakan-rakan, peminat dan juga pihak media,” kata Siti Nurhaliza.


Berita Terkait :

Join The Discussion

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.